Πανεπιστήμια: Ανοιχτή Δευτέρα – Τι γίνεται με τα ζωντανά μαθήματα – Πώς θα πραγματοποιηθούν τα εργαστήρια | Ελλάδα

Από Δευτέρα έως μέσα Οκτωβρίου, τα μαθήματα αναμένεται να ξεκινήσουν σε όλα τα τμήματα και τα σχολεία για πάντα Της χώρας.

Δημοσιεύθηκε στην επίσημη εφημερίδα από τις αρχές Σεπτεμβρίου Το πλαίσιο στο οποίο θα λειτουργούν τα πανεπιστήμια Το κανάλι επικοινωνίας για το Υπουργείο Παιδείας και τους προέδρους του πανεπιστημίου είναι συνεχώς ανοιχτό. Ωστόσο, οι πρόεδροι των πανεπιστημίων εξέφρασαν ανησυχίες σχετικά με το εάν η εφαρμογή των μέτρων και η λειτουργία των πανεπιστημίων θα συνυπάρχουν χωρίς εμπόδια.

Σχετικά Άρθρα

Πώς θα λειτουργούν τα πανεπιστήμια φέτος – ποιο είναι το πρόγραμμα εγγραφής, ολόκληρη η JMC [βίντεο]

Σύμφωνα με τις οδηγίες του Υπουργείου, η χρήση της μάσκας είναι υποχρεωτική σε όλους τους τομείς των πανεπιστημίων και μαθήματα, σεμινάρια, εργαστήρια και κλινικές ασκήσεις θα διδαχθούν με έως και 50 άτομα προσωπικά, λαμβάνοντας υπόψη τα απαραίτητα μέτρα προστασίας. Στην περίπτωση μαθημάτων με περισσότερα από 50 άτομα, οι διαλέξεις θα πραγματοποιούνται εξ αποστάσεως.

Διγκαλάκης: “Για να διατηρηθεί η ομαλή λειτουργία της νέας σχολικής χρονιάς”

«Ζούμε στα πανεπιστήμια μια νέα πραγματικότητα λόγω της επιδημίας και πρέπει να προσαρμοστούμε στις διαφορετικές αλλά απαραίτητες συνθήκες που επιβάλλει», είπε, μιλώντας στον ΑΠΕ-MPE, Υφυπουργό Παιδείας, υπεύθυνο για την τριτοβάθμια εκπαίδευση, Βασίλη Ντεγκαλάκη. Τόνισε ότι η τήρηση των μέτρων πρόληψης και προστασίας που τεκμηριώνονται με την επιστήμη “είναι απαραίτητη για τους μαθητές να επιστρέψουν με ασφάλεια στις τάξεις και τα εργαστήρια και να συνεχίσουν την εκπαιδευτική διαδικασία ομαλά.” Περιέγραψε τη σημασία της ασφαλούς επιστροφής των φοιτητών στην πανεπιστημιούπολη, επειδή “η επέκταση της απουσίας των φοιτητών από την πανεπιστημιούπολη θα είναι εις βάρος τους.”

«Η ζωντανή συζήτηση και αλληλεπίδραση που λαμβάνει χώρα μέσα στα περίπτερα δεν μπορεί να αντικατασταθεί πλήρως από την εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Δεν θέλουμε οι μαθητές να διαχωριστούν από τη συνολική εμπειρία σπουδών σε ένα ίδρυμα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Επομένως, αξίζει συνειδητά και υπεύθυνα να διατηρήσουμε την ομαλή λειτουργία της νέας ακαδημαϊκής χρονιάς με ασφάλεια και ομαλή λειτουργία », τόνισε ο κ. Ντεγαλάκης.

Στο πλαίσιο της νέας πραγματικότητας που έχει επιφέρει η επιδημία του κοραναϊού στα πανεπιστήμια, αυξάνεται η ανάγκη παροχής πανεπιστημίου με διδακτικό προσωπικό. Γι ‘αυτό, όπως δήλωσε ο Υφυπουργός στο APE-MPE, ξεκινούν διαδικασίες για την παροχή περίπου 2.000 υποτροφιών, μέσω του ΕΣΠΑ, 5,2 εκατομμυρίων ευρώ, αμοιβαίου χαρακτήρα, σε μεταπτυχιακούς φοιτητές και υποψήφιους διδακτορικούς, για χάρη του προσωπικού στις τάξεις διδασκαλίας. Επιλέχθηκε για προπτυχιακούς φοιτητές.

Μέχρι τα μέσα Οκτωβρίου έναρξη μαθημάτων στα πανεπιστήμια

Το Υπουργείο έρχεται σε επαφή με τους προέδρους του πανεπιστημίου για μήνες σχετικά με τον τρόπο εφαρμογής των μέτρων στην πράξη, και στην πραγματικότητα, πραγματοποιήθηκε τηλεδιάσκεψη την περασμένη Τρίτη μεταξύ του κ. Degalakis και των προέδρων του πανεπιστημίου, προκειμένου να διευκρινιστούν λεπτομέρειες σχετικά με τον τρόπο λειτουργίας των ιδρυμάτων κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου. Στο χειμερινό εξάμηνο του ακαδημαϊκού έτους 2020-21. Αν και κάθε πανεπιστήμιο επιλέγει ανεξάρτητα να οργανώσει το ημερολόγιο για το ακαδημαϊκό έτος, Μέχρι τα μέσα Οκτωβρίου, τα μαθήματα αναμένεται να ξεκινήσουν σε ελληνικά πανεπιστημιακά σχολεία και τμήματα.

Στην πραγματικότητα, κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, τα σχολεία παρέχουν ενημερώσεις μέσω των ιστότοπων και των γραμματειών τους σχετικά με τον τρόπο λειτουργίας κάθε τμήματος, τι θα ισχύει για την επίτευξη κάθε συνεδρίας κ.λπ.

Η νέα πραγματικότητα των πανεπιστημίων είναι ένα μυστήριο

Η οργάνωση και ο σχεδιασμός του προγράμματος σπουδών, με βάση τη νέα πραγματικότητα, υπήρξε ένας ισχυρός γρίφος για όλα τα ιδρύματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Από τη μία πλευρά, υπάρχει ανάγκη να διατηρηθούν οι ακαδημαϊκές δομές «ζωντανές», με τους μαθητές και από την άλλη, την ανάγκη για περισσότερες αίθουσες διδασκαλίας, αλλά και για εκπαιδευτικούς. Όλα αυτά με πρωταρχικό στόχο την προστασία της υγείας των μελών της ακαδημαϊκής κοινότητας. «Προσπαθούμε να καταλάβουμε πόσα μαθήματα μπορούν να αντληθούν καθ ‘όλη τη διάρκεια της ζωήςΕίπε, μιλώντας στο APE-MPE, Πρύτανης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, Θάνος Δημόπουλος.

Σημείωσε ότι υπάρχουν δυσκολίες όσον αφορά την επάρκεια των τάξεων και των εκπαιδευτικών. «Υπάρχει μια δυσκολία όσον αφορά την επάρκεια των δωματίων», είπε. «Όσον αφορά τα μέλη της σχολής, έχουμε ήδη υποβάλει σχετική πρόταση στο Υπουργείο Παιδείας για διορισμό πρόσθετης σχολής».

Στο ίδιο μήκος κύματος βρίσκεται το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, το οποίο ανοίγει τις πόρτες του κάθε Δευτέρα για τα πρώτα μαθήματα του έτους. “Ο Η ανάγκη συμμόρφωσης με τα υγειονομικά μέτρα Επιβάλλει μια αραιή διάταξη σε δωμάτια και εργαστήρια Εξ ου και η εξάπλωση των τμημάτων διδασκαλίας και πρακτικής. Αυτό υπογραμμίζει τη μεγάλη έλλειψη τάξεων και καθηγητών, ως αποτέλεσμα της συνεχιζόμενης έλλειψης χρηματοδότησης για την τριτοβάθμια εκπαίδευση », τόνισε, μιλώντας στον APE-MPE, Πρόεδρο του ΕΜΠ, Andreas Podovice.

Θα πρέπει να σημειωθεί ότι η ανάγκη για σχολή λόγω της επιδημίας του κοροναϊού αυξάνεται εάν ληφθεί υπόψη ότι μεταξύ των εκπαιδευτικών υπάρχουν άτομα που ανήκουν σε ευάλωτες ομάδες που δεν μπορούν να υποστηρίξουν τη διδασκαλία προσωπικά.

«Η τελευταία εφαρμογή JMC είναι ασυμβίβαστη με την αδυσώπητη πραγματικότητα», δήλωσε ο κ. Budovies, «η εφαρμογή της σε υποχρεωτικά μαθήματα με αριθμό καταχωρητών άνω των 50 μπορεί να γίνει μόνο με υποδιαίρεση. Ωστόσο, η εφαρμογή της καθορίζεται επίσημα. Κοινή χρήση με βάση τη διαθεσιμότητα στην τάξη, τη σχολή και τα χρονικά όρια προγράμματος, είναι πολύ περιορισμένη.

Για το λόγο αυτό, τα πανεπιστήμια ζητούν από το Υπουργείο Παιδείας να επιταχύνουν τις διαδικασίες που θα φέρουν νέα σχολή και χρηματοδότηση για τη βοήθεια θέσεων καθηγητών.

We will be happy to hear your thoughts

Leave a reply

socialcity.com.cy