Οι Ασφαλιστές Αυτοκινήτων άλλαξαν προγράμματα οδήγησης σε εκπτώσεις COVID, Ομάδες καταναλωτών λένε: NPR

Ένα σχολικό λεωφορείο οδηγεί σε έναν δρόμο την πρώτη μέρα του σχολείου που ανοίγει ξανά στις 7 Δεκεμβρίου 2020 στον δήμο Μπρούκλιν της Νέας Υόρκης.

ANGELA WEISS/AFP μέσω Getty Images


απόκρυψη λεζάντας

εναλλαγή λεζάντας

ANGELA WEISS/AFP μέσω Getty Images

Ένα σχολικό λεωφορείο οδηγεί σε έναν δρόμο την πρώτη μέρα του σχολείου που ανοίγει ξανά στις 7 Δεκεμβρίου 2020 στον δήμο Μπρούκλιν της Νέας Υόρκης.

ANGELA WEISS/AFP μέσω Getty Images

Εάν είχατε ασφάλεια αυτοκινήτου κατά τη διάρκεια της πανδημίας, ενδέχεται να έχετε λάβει επιστροφή χρημάτων από την ασφαλιστική σας εταιρεία.

Σύμφωνα με δύο ομάδες καταναλωτών, μπήκατε σε μικρή αλλαγή.

Η Ομοσπονδία Καταναλωτών της Αμερικής και το Κέντρο Οικονομικής Δικαιοσύνης εκτιμούν ότι ο κλάδος της ασφάλισης αυτοκινήτων έφερε έσοδα περίπου 30 δισεκατομμυρίων δολαρίων που θα έπρεπε να είχαν επιστραφεί στους ασφαλισμένους όταν επιβραδύνθηκε η οδήγηση πέρυσι.

Ενα ανάλυση που κυκλοφόρησε από τις ομάδες τον περασμένο μήνα διαπιστώθηκε ότι οι εταιρείες ασφάλισης αυτοκινήτων κέρδισαν 42 δισεκατομμύρια δολάρια σε «πλεονάζοντα ασφάλιστρα» το 2020, αλλά παρείχαν μόνο 13 δισεκατομμύρια δολάρια σε βοήθεια στους οδηγούς.

“Σχεδόν σε κάθε πολιτεία, τα ασφάλιστρα αυτοκινήτων – βάσει νόμου – δεν μπορούν να είναι υπερβολικά”, δήλωσε ο J. Robert Hunter, διευθυντής ασφάλισης της Ομοσπονδίας Καταναλωτών της Αμερικής. “Η αδυναμία ή απροθυμία σχεδόν όλων των κρατικών ρυθμιστικών αρχών ασφάλισης να εφαρμόσουν το νόμο και να προστατεύσουν τους καταναλωτές εγείρει σοβαρά ερωτήματα”.

Οπως και αυξάνεται η πίεση στους ασφαλιστές για το αν οι πληρωμές ήταν επαρκείς, μια σημαντική εμπορική ένωση για τις εταιρείες ασφάλισης αυτοκινήτων ονομάζεται ανάλυση «λάθος σχεδόν σε όλα».

Οι επιπλέον χρεώσεις ανέρχονται σε 125 $ ανά όχημα

Όταν οι άνθρωποι είπαν να μείνουν στο σπίτι τις πρώτες μέρες της πανδημίας του COVID-19 πέρυσι, η οδήγηση σταμάτησε ξαφνικά για πολλούς.

Λιγότερα αυτοκίνητα στο δρόμο σήμαιναν λιγότερα ατυχήματα και λιγότερα χρήματα που απαιτούνται για την πληρωμή ασφαλιστικών απαιτήσεων.

Σε απάντηση, οι ασφαλιστές αυτοκινήτων επέστρεψαν μερικά από τα χρήματα που είχαν δαπανήσει οι οδηγοί για τις ασφαλίσεις τους και επέστρεψαν το 15-25% των πληρωμών ασφαλίστρων στους ασφαλισμένους, σύμφωνα με το AARPΤο

Αλλά οι ομάδες υπεράσπισης των καταναλωτών λένε τώρα ότι δεν ήταν αρκετό.

Σύμφωνα με την ανάλυση της CFA/CEJ, οι οδηγοί θα έπρεπε να είχαν λάβει επιπλέον 125 $ για κάθε ασφαλισμένο όχημα πέρυσι.

Οι όμιλοι πρόσθεσαν ότι οι ρυθμιστικές αρχές των κρατικών ασφαλίσεων δεν έχουν κάνει αρκετά για να βεβαιωθούν ότι οι ασφαλιστικές εταιρείες αυτοκινήτων επιστρέφουν επαρκές ασφάλιστρο στους οδηγούς και δεν τους επιβαρύνουν υπερβολικά.

Η Trade Group λέει ότι οι ασφαλιστές δεν έκαναν τίποτα λάθος

Αλλά η American Property Casualty Insurance Association, μια σημαντική εμπορική ομάδα ασφαλιστών, είπε ότι η ανάλυση των ομάδων καταναλωτών είναι λανθασμένηΤο

Η ένωση ανέφερε ότι αυτό που οι συνήγοροι αποκαλούν “κέρδος” είναι κυρίως χρήματα που χρησιμοποιούνται για τη “διαχείριση απαιτήσεων, τις πολιτικές πώλησης και εξυπηρέτησης και την πληρωμή φόρων και κανονιστικών τελών”.

Τα κέρδη των ασφαλιστικών εταιρειών αυτοκινήτων είναι λιγότερα από 2 λεπτά για κάθε δολάριο ασφάλισης, σύμφωνα με την APCIA.

Η ένωση σημείωσε επίσης ότι οι συνθήκες οδήγησης έχουν αλλάξει από τις πρώτες μέρες της πανδημίας την άνοιξη του 2020.

Τα μίλια οδήγησαν επέστρεψαν σε επίπεδα πριν από την πανδημία και η αύξηση της ταχύτητας έχει κάνει τα δυστυχήματα πιο σοβαρά, σύμφωνα με την APCIA.

«Αν είχε επιβληθεί αδικαιολόγητη περικοπή πριμοδοτήσεων πέρυσι, απλώς θα είχε ασκήσει πρόσθετη ανοδική πίεση στα επιτόκια φέτος λόγω της ταχείας αύξησης των χιλιομέτρων και του μεγαλύτερου ποσοστού ατυχημάτων και απωλειών», δήλωσε ο David Snyder, αντιπρόεδρος της APCIA, διεθνής και σύμβουλος, σε δήλωση.

“[The consumer groups’] οι αδικαιολόγητες απαιτήσεις για έκπτωση είναι τόσο αβάσιμες όσο και δυνητικά επικίνδυνες για την οικονομική υγεία και την ανταγωνιστικότητα του ασφαλιστικού συστήματος », πρόσθεσε.

We will be happy to hear your thoughts

Leave a reply

socialcity.com.cy