Μια βαθιά ανάσα για τους πολίτες – ηλεκτρονικά ραντεβού – έσωσε περισσότερες από 75.000 ώρες ταξιδιού, ταλαιπωρία και αναμονή | Οικονομία

Περισσότερες από 75.000 ώρες ταξιδιού ταλαιπωρίας και ουρών έσωσαν τους πολίτες που επέλεξαν να υπηρετήσουν μαζί τους Ψηφιακή χρονολόγηση Στις συναλλαγές τους με δημόσιες υπηρεσίες, σύμφωνα με τα στοιχεία της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (GGPSDD), η χρήση της πλατφόρμας απομακρυσμένων υπηρεσιών για πολίτες του MyDeskLive, μέσω της οποίας δίνεται η ευκαιρία στους πολίτες, αυξάνεται.

Η πλατφόρμα είναι ένας νέος τρόπος εξυπηρέτησης του πολίτη που προωθεί ο υπουργός Κυριάκος ΠειρακάκηςΣχεδιάστηκε από τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης στο Υπουργείο Ψηφιακής Κυβέρνησης και χρησιμοποιεί το κέντρο διαλειτουργικότητας. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι η είσοδος γίνεται χρησιμοποιώντας κωδικούς Taxisnet, και έχουν γίνει οι απαραίτητες ρυθμίσεις για κάθε δημόσια υπηρεσία, προκειμένου να καλυφθούν οι ανάγκες τους και να εξυπηρετηθούν οι πολίτες. Η απομακρυσμένη υπηρεσία πολιτών από το gov.gr μέσω της υπηρεσίας myDeskLive σχετίζεται με ψηφιακά ραντεβού με δημόσιες υπηρεσίες, όπως οι AADE, KEP και ΟΑΕΔ, Πρεσβείες και προξενεία της χώρας μας. Πράγματι, από την έναρξη των αιτήσεων (Καλοκαίρι 2020), έχουν γίνει περισσότερα από 75.000 διαδικτυακά ραντεβού σε πολίτες και εταιρείες για υπηρεσίες που έχουν υιοθετήσει μέχρι σήμερα την αίτηση.

Το άρθρο συνεχίζεται μετά την ανακοίνωση

Συγκεκριμένα, σχεδόν 51.000 ραντεβού έχουν πραγματοποιηθεί στο ΚΕΠ από τον Αύγουστο του 2020 έως και Εφαρμογή MyKepLiveΑπό αυτά, 31.100 ραντεβού τους πρώτους τέσσερις μήνες του 2021. Πράγματι, 21.870 ραντεβού έχουν οριστεί από υπολογιστή ή smartphone χρησιμοποιώντας το AADE, στην εφαρμογή myAADElive, εκ των οποίων 11.210 είναι το 2021.

Τέλος, πραγματοποιήθηκαν 2.890 ψηφιακές συναντήσεις με τις υπηρεσίες του ΟΑΕΔ Η πλατφόρμα myOAEDliveΑπό τους ανέργους αλλά και από εταιρείες, εκ των οποίων 1.590 θα είναι τους πρώτους τέσσερις μήνες του 2021.

READ  Coronavirus: Δύο περιπτώσεις στο Dromokaitio - φόβοι μεγάλης διασποράς - Κοινότητα

Υπολογίζοντας ότι εάν αυτά τα ραντεβού γίνονταν με φυσικό τρόπο και κάθε πολίτης χρειαζόταν μία ώρα για να πάει από και προς τη δημόσια υπηρεσία, είναι προφανές ότι σώθηκαν 75.000 ώρες.

Ο στόχος του Γενικού Γραμματέα Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης, Δημοστένγκας Αναγόστοπουλος, είναι να εμπλέξει άλλους φορείς στην υλοποίηση, με σκοπό τη διευκόλυνση της καθημερινής ζωής των πολιτών και την εξοικονόμηση χρόνου. Πρέπει να σημειωθεί ότι το κύριο όφελος είναι η δυνατότητα να δοθεί στους πολίτες που πάσχουν από προβλήματα κινητικότητας και σε κατοίκους απομακρυσμένων περιοχών να μιλούν σε δημόσιες υπηρεσίες χωρίς να χρειάζεται να μετακινούνται και να μπορούν να επεξεργάζονται τα αιτήματά τους γρήγορα και απλά. Η επικοινωνία με τις δημόσιες αρχές είναι ιδιαίτερα σημαντική στην εποχή της επιδημίας.

Το άρθρο συνεχίζεται μετά την ανακοίνωση

Σχετικά Άρθρα

Ακολουθήστε το iefimerida.gr στις Ειδήσεις Google και γίνετε ο πρώτος που θα γνωρίζει όλα τα νέα

να δει Ολα το τελευταίο Νέα Από την Ελλάδα και τον κόσμο, στο iefimerida.gr

Written By
More from Arzu Hemera

Κλείσιμο – Hardalias: Η συζήτηση της επόμενης εβδομάδας για το λιανικό εμπόριο και τα σχολεία

Η επιτροπή επιστημόνων θα συναντηθεί στα μέσα της επόμενης εβδομάδας για να...
Read More

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *