Κάντε κλικ στο: ο νέος τρόπος αγοράς από το Σάββατο

Κάντε κλικ μακριά, ένας όρος που έγινε γνωστός στη χώρα μας κατά τη διάρκεια των διακοπών Επιστρέφει από αύριο στην Αττική Και εννέα άλλες περιοχές Τώρα είναι “κόκκινη”.

Ωστόσο, μετά από αυτό Κάντε κλικ μακριάΚαι ότι όλοι γνωρίζουμε τι είναι λίγο πολύ, στη ζωή μας έρχεται Κάντε κλικ μέσα Από το Σάββατο το πρωί.

Αυτή η μέθοδος θα εφαρμοστεί σε καταστήματα που πωλούν ρούχα, παπούτσια και είδη βιβλιοθήκης.

Τι είναι το κλικ μέσα

Σε αντίθεση με το κλικ μακριά, όπου ο πελάτης πρέπει να έχει προπαραγγείλει το προϊόν είτε μέσω τηλεφώνου είτε μέσω διαδικτυακού καταστήματος και το παραλαμβάνει εκτός του πραγματικού καταστήματος μετά το ραντεβού, το κλικ στο εσωτερικό θα λειτουργεί ως εξής:

Ο καταναλωτής θα καθορίσει μέσω του τηλεφώνου, του διαδικτυακού καταστήματος ή της εφαρμογής ότι μια εμπορική εταιρεία μπορεί να έχει ραντεβού για να επισκεφθεί το κατάστημα μια συγκεκριμένη ημέρα και ώρα και να πραγματοποιήσει αγορές εκεί και να δοκιμάσει τα προϊόντα που τον ενδιαφέρουν.

Φυσικά, και σε αυτήν την περίπτωση, θα υπάρχουν περιορισμοί στον αριθμό των ατόμων στο κατάστημα.

Οφέλη από το κλικ στο

Με αυτόν τον τρόπο, η κυβέρνηση θέλει να λύσει δύο μεγάλα προβλήματα: Πρώτον, να αποφύγει τις λίστες αναμονής στο εξωτερικό, κάτι που μπορεί να παρατηρηθεί εάν τα φυσικά καταστήματα ανοίγουν ξανά υπό αυστηρές συνθήκες για τον μέγιστο αριθμό ατόμων που επιτρέπονται μέσα στο κατάστημα.

Δεύτερον, λειτουργούν περισσότερες βιομηχανίες, όπως ρούχα και υποδήματα, οι οποίες έχουν πληγεί σοβαρά από το γεγονός ότι ο καταναλωτής δεν μπορεί να δοκιμάσει ή να δει προσεκτικά το προϊόν που θέλει να αγοράσει.

READ  Ο Γκαρσία αναλαμβάνει αμέσως, η Ferrera φεύγει

Ποιες είναι οι λεπτομέρειες που αναφέρονται στη διαφήμιση:

1. Ποιο είναι το κύριο πλεονέκτημα του κλικ στο κατάστημα;

Αυτές είναι αγορές στο κατάστημα κατόπιν ραντεβού. Από τις “εξωτερικές αγορές”, το “in-αγορές” θα επιτρέπεται με τον πελάτη να εισέρχεται κανονικά στο κατάστημα ορίζοντας μια ημερομηνία και αγοράζοντας το αντικείμενο που επέλεξε, με την ευκαιρία να το δοκιμάσει.

2. Θα μπορεί ο πελάτης να επιλέξει οποιοδήποτε προϊόν επιθυμεί;

Ο καταναλωτής θα μπορεί να επιλέξει ποιο προϊόν θέλει να αγοράσει και θα μπορεί να το “κρατήσει” είτε μέσω τηλεφώνου είτε μέσω διαδικτύου, ενώ θα μπορεί να δοκιμάσει οτιδήποτε άλλο επιλέξει πριν από την αγορά, αλλά με περιορισμό της παραμονής του το κατάστημα για τον εκχωρημένο χρόνο.

3. Επιτρέπεται η δοκιμή προϊόντων με ένα κλικ στο κουμπί αποθήκευσης;

Ναι, επιτρέπεται η δοκιμή πριν από την αγορά, ελαχιστοποιώντας έτσι το ζήτημα της αλλαγής της. Η έλλειψη δοκιμών ήταν ένας από τους λόγους για τους οποίους οι καταναλωτές απέφυγαν να αγοράζουν εύκολα ρούχα και παπούτσια σε σύγκριση με άλλες αγορές προϊόντων, οι οποίες δεν απαιτούν δοκιμές.

4. Θα μπορέσει ο καταναλωτής να αλλάξει το προϊόν;

Ναι, αλλά εξακολουθεί να προσδιορίζεται με ακρίβεια. Ο καταναλωτής θα μπορεί να αλλάξει το προϊόν και να επιλέξει άλλο. Όλα τα δικαιώματα επιστροφής και εγγύησης στον καταναλωτή παραμένουν σε ισχύ.

5. Θα είναι σε θέση να πληρώσει με μετρητά;

Ναι, με όριο μετρητών 500 ευρώ, επιτρέπεται. Πρόκειται για μια πρόσθετη δυνατότητα κλικ-στο-κατάστημα για μακριά κλικ που λειτουργεί σχεδόν αποκλειστικά με τραπεζικές κάρτες και διαδικτυακές υπηρεσίες. Πρέπει να σημειωθεί ότι το κλικ στο κατάστημα διευκολύνει τη διαδικασία συναλλαγής, καθώς ο καταναλωτής, εάν εισέλθει στο κατάστημα, θα μπορεί να πληρώσει με τον παραδοσιακό τρόπο στο ταμειακό μητρώο.

READ  Προειδοποίηση για το Χατζ. Panteleimon: Οκτώ κάτοικοι γύρω από ένα γηροκομείο έχουν κοροναϊό

6. Θα υπάρξουν περιορισμοί;

Φυσικά, ανάλογα με την περιοχή του καταστήματος και τον αριθμό των υπαλλήλων, πρέπει να ρυθμιστούν ραντεβού για να αποφευχθεί το πλήθος. Δεν περιμένουν πελάτες στο κατάστημα, εκτός από εκείνους με προγραμματισμένα ραντεβού. Όσον αφορά τον μέγιστο επιτρεπόμενο αριθμό ατόμων ανά κατάστημα, παρέχονται τα εξής:

• Σε καταστήματα έως 100 τετραγωνικών μέτρων, επιτρέπονται συνολικά 4 άτομα, δηλαδή εργαζόμενοι και πελάτες.

• Σε καταστήματα που ξεπερνούν τα 100 τετραγωνικά μέτρα. Επιτρέπονται 4 άτομα, συν 1 άτομο ανά 25 τετραγωνικά μέτρα. Η οροφή είναι πάνω από 100 μέτρα.

7. Θα υπάρξουν χρονικοί περιορισμοί;

Ναι, τελικά, ο στόχος κάθε επιχείρησης είναι η ταχύτερη δυνατή εξυπηρέτηση πελατών στο συντομότερο δυνατό χρονικό διάστημα, η οποία θα περιλαμβάνει είσοδο, δοκιμή, πληρωμή εντός και εκτός καταστήματος.

8. Θα εφαρμοστεί η νέα μέθοδος αγορών καθ ‘όλη τη διάρκεια της έκπτωσης;

Η διάρκεια εφαρμογής της νέας μεθόδου εξαρτάται από τα δεδομένα υγείας. Ο κόσμος των συναλλαγών περιμένει χειμερινές εκπτώσεις για την πώληση χειμερινών αγαθών και θα προσπαθήσει να διασφαλίσει όλες τις απαραίτητες εγγυήσεις και να κάνει κλικ στους κανόνες λειτουργίας στο κατάστημα.

9. Επιτρέπεται το κλικ στο κατάστημα σε όλα τα καταστήματα;

Όχι, έχει διευκρινιστεί ότι τα ρούχα, τα παπούτσια και οι βιβλιοθήκες, που έχουν επηρεαστεί σοβαρά από την επιδημία, θα επιτρέπονται κατ ‘αρχήν. Όλα τα άλλα καταστήματα θα συνεχίσουν να λειτουργούν με εκπτώσεις με ένα κλικ.

10. Επιτρέπεται επίσης η είσοδος στο κατάστημα και σε μεγάλα εμπορικά κέντρα;

Το Click in shop μπορεί να εφαρμοστεί σε εμπορικά κέντρα μόνο για καταστήματα ρούχων και υποδημάτων και βιβλιοθήκες, με την προϋπόθεση ότι υπάρχει επιταγή στην είσοδο για το χρόνο που περνά στο εμπορικό κέντρο.

READ  Σίβης Βαλιράκης: Νέα έγγραφα για το ατύχημα - δύο ακόμη σκάφη κάτω από το μικροσκόπιο της αρχής - Newsbomb - Νέα

11. Θα επηρεαστούν οι επιχειρήσεις που θα κάνουν κλικ στο κατάστημα;

Ναι, πολύ ξεκάθαρα. Ειδικά τον Ιανουάριο και τον Φεβρουάριο, κατέστη προφανές ότι οι κανονισμοί ισχύουν για ενοίκια, αναστολές συμβάσεων εργασίας, επιταγές και προπληρωμένες πληρωμές, ενώ τα πάγια έξοδα θα επιδοτηθούν.

Ακολούθησέ την Στο ειδήσεις Google Και γίνετε ο πρώτος που θα γνωρίζει όλα τα νέα
Δείτε τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο

Written By
More from Arzu Hemera

Η πολιτική συζήτηση ξεκινά για την απεργία πείνας 17Ν

Η υπόθεση του καταδικασμένου δολοφόνου εξελίσσεται από την τρομοκρατική οργάνωση 17Ν σε...
Read More

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *